Zarząd Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania
Sąsiedzi wokół Szlaku Piastowskiego
z siedzibą w Mogilnie, ul. Ogrodowa 10, pok. 111
ponownie ogłasza konkurs na stanowisko pracy:
specjalista ds. administracji – umowa na zastępstwo
Wymagane kwalifikacje i umiejętności:
- wykształcenie wyższe,
- min. 2 lata doświadczenia zawodowego,
- znajomość aktów prawnych: prawo o stowarzyszeniach, ustawy o organizacji pożytku publicznego i wolontariacie, ustawa o fundacjach, ustaw i rozporządzeń związanych z programowaniem środków,
- dyspozycyjność,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- prawo jazdy kat. B oraz własne auto.
Dodatkowe pożądane kwalifikacje i umiejętności:
- doświadczenie w zakresie realizacji projektów współfinansowanych z środków UE,
- doświadczenie w zakresie administracji lub finansów/rachunkowości.
Forma i wymiar czasu pracy: umowa o pracę na cały etat – umowa na zastępstwo do czasu powrotu do pracy pracownika
Termin rozpoczęcia pracy: od 6 lipca 2018 r.
Zarys zakresu obowiązków:
- prowadzenie bieżącej pracy biura,
- prowadzenie ewidencji korespondencji,
- prowadzenie kasy gotówkowej,
- prowadzenie rejestru delegacji,
- przygotowanie materiałów na spotkania, szkolenia oraz posiedzenia organów Stowarzyszenia,
- prowadzenie dokumentacji organów Stowarzyszenia,
- terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i należytą starannością,
- prowadzenie dokumentacji składek członkowskich,
- prowadzenie rachunków bankowych,
- systematyczne czuwanie nad prawidłowym przebiegiem wykonania przyjętego budżetu,
- należyte przygotowanie, opisanie i zabezpieczenie dokumentacji księgowej,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
- sporządzanie umów,
- wykonywanie obowiązków sprawozdawczych,
- sporządzanie pism i wniosków związanych z działalnością Stowarzyszenia,
- sporządzanie wniosków o płatność i innej wymaganej dokumentacji,
- pomoc w organizacji i przeprowadzaniu naborów wniosków oraz oceny wniosków złożonych w ramach naborów w tym kompleksowe doradztwo w zakresie pozyskania oraz rozliczenia w ramach LGD (w razie potrzeby),
- pomoc w zakresie monitoringu realizacji strategii,
- prowadzenie archiwum Stowarzyszenia,
- zaopatrzenie Biura w materiały biurowe,
- sprawowanie pieczy nad sprzętem biurowym oraz zlecanie przeprowadzania jego konserwacji lub naprawy,
- kontakt z instytucją wdrażającą w zakresie spraw finansowych i administracyjnych,
- planowanie i realizacja projektów współpracy LGD
- realizacja innych zadań zleconych przez Kierownika Biura
Kandydat zobowiązany jest złożyć:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie oraz staż pracy,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych (oświadczenie napisane przez kandydata),
- oświadczenie kandydata o braku skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne (oświadczenie napisane przez kandydata),
- inne dokumenty potwierdzające zdobyte kwalifikacje i umiejętności,
- Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych przez Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Sąsiedzi wokół Szlaku Piastowskiego (stanowi załącznik do ogłoszenia),
- Oświadczenie kandydata dotyczące przetwarzania danych osobowych (stanowi załącznik do ogłoszenia).
Miejsce i termin składania ofert:
Dokumenty należy dostarczyć osobiście na adres:
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Sąsiedzi wokół Szlaku Piastowskiego,
ul. Ogrodowa 10 lok. 111, 88-300 Mogilno (I piętro)
do dnia: 29 czerwca 2018 r. do godz. 15:30
Biuro czynne codziennie od 7.30 do 15.30 !